miercuri, 5 decembrie 2012

Holly Madison
































































































Hollin Sue Cullen [ 1 ] (născut la 23 decembrie 1979 [ 2 ] [ link mort ] [ 3 ] ), profesional cunoscut sub numele de Holly Madison , este un american model de , showgirl șipersonalitate de televiziune . Ea este cunoscut ca fiind unul dintre Hugh Hefner lui prietene pe serialul de televiziune realitatea The Girls Next Door . Madison a avut, de asemenea, propria ei realitate seria Lumea lui Holly .                                                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Holly_Madison 

Un comentariu:

  1. vă mulțumesc, blog-ul dvs. este foarte frumos și informativ, Chiar îmi place și i se pare foarte util si interesant, eu sunt vizită la timp prima acest blog si mi se pare foarte frumos, acum i-am de gând să-l împărtășească cu prietenii mei sperăm că ei vor dori, de asemenea ea, păstrați-l în sus
    apreciat

    Actresses Fashion

    RăspundețiȘtergere